reklama

Vibrátor predávajú ako hračku do kúpeľa pre deti od 1 roku

Vedeli ste, že na Slovensku je možné všetko? Samozrejme. Ale vedeli ste, že je možné aby sa predával vibrátor na stránke určenej pre predaj hračiek pre deti? A to nie je všetko! Predáva sa ako "Kamarát do kúpeľa - pestrofarebná figúrka pre deti od 1 roku".

Písmo: A- | A+
Diskusia  (31)

Strašne ma zarazilo keď som uvidel na stránke určenej pre deti vibrátor pod označením: "Kamaráti do kúpeľa. Pestrofarebné figúrky pre spestrenie kúpania určené deťom od 1 roku."


Obrázok blogu

Naozaj je to buď zlý vtip, alebo nejaký omyl administrátorov tejto stránky, každopádne by ma zaujímalo čo sa stalo. Ja sám nemám nič proti tomu aby mali deti voľnosť v hraní sa, ale vibrátor pre deti od 1 roku je trošku veľa, nie? Oslovil som zákaznícku podporu kubotoys a požiadal ich o vyjadrenie k danému problému.

Reakcia KOBOTOYS :

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

"Dobrý deň, dovoľte mi aby som sa Vám za to, čo ste na našej stránke objavili ospravedlnil. Nesprávny obrázok bol k tomuto produktu priradený pravdepodobne pracovníkom, ktorý bol za pridávanie produktov zodpovedný. Prosím prijmite naše ospravedlnenie a ako malú náplasť dovoľte aby sme Vám ponúkli zľavu 5% na akúkoľvek objednávku, ktorú na KuboToys uskutočníte. Zľava bude automaticky pridaná k prípadnej objednávke, ktorú u nás uskutočníte a ako zľavový kód zadáte "(kód neuverejňujem)". Zľavový kód zadáte v nákupnom košíku S pozdravom KuboToys "

- Takže som dostal ešte aj zľavu na nákup v hodnote 5% ako náplasť. Po prijatí e-mailu som klikol na ich stránku znovu a daný vibrátor som tam už nenašiel, takže k náprave sme sa na koniec dostali, snáď sa to už nebude opakovať.

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu

Zaujímalo by ma čo dieťaťu povie mamička, ktorá si s ním bude prezerať potencionálne darčeky na vianoce keď jej na otázku čo by si chcel pod stromček okrem figúrky supermana ukáže, že chce toto a opýta sa na čo to je.

My starší už samozrejme vieme, že sa to používa na masáž chodidiel a chrbta, ale na čo to je dieťaťu? Tak to naozaj netuším.


LM


Ladislav Miko

Ladislav Miko

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Rád píšem o veciach, ktoré ma zaujímajú. Rád cestujem a neznášam faloš. Zoznam autorových rubrík:  FacebookNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu